Peeling do stóp złuszczający

Tak jak obiecałam będzie tutaj dużo recenzji kosmetyków... czas na pierwszą recenzję

Peeling do stóp złuszczający
bebeauty 
0/5


Peeling zakupiony w Biedronce
cena: 2.99 / 75 ml

Na opakowaniu wiele obiecujących efektów: (po 2 tygodniach)
-wygładzanie 100%
-zmniejszanie szorstkości 95%
-usuwanie zrogowaceń i zgrubień  90%
-zmiękczanie 100%



Stosowałam go przez dwa tygodnie dokładnie dzień w dzień: efektów jakichkolwiek BRAK !
Nie dość, że mało co go zostało w tubce, to ma okropny zapach. Po wyciśnięciu na rękę i dodaniu odrobiny wody spływa zanim nałoży się na stopy. W ogóle się nie pieni. 


Pięknie wyglądające drobinki to jak dla mnie po prostu  pokruszone kolorowe pumeksy, które można kupić w każdej drogerii. Naskórek jak był tak nadal jest. Przy tym mam wrażenie, że dodatkowo wysusza skórę stóp. Niestety ale nie polecam tego peelingu


5 komentarzy :

  1. totalny bubel, żałuję, że nie zrobiłam zapasu na pomarańczowy:( 100% lepszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie słyszałam, że ten krem do totalny bubel a jego poprzednik był lepszy..

    tu agusiia z maybellinetrends.pl:) obserwuję i zapraszam do siebie!:) http://agusiiak.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna negatywna recenzja ale nic dziwnego. Na pewno już się na niego nie skuszę:)
    Witaj i już obserwuję i liczę na to samo:)
    Pozdrawiam aga1002 z MNY:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że nie spełnia oczekiwań... Zapraszam do mnie (dodałam do obserwowanych i liczę na to samo ;) )
    pplatyna z Maybellinetrends ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć,że nie warto inwestować!Bardzo fajnie przygotowałaś tą recenzję!

    OdpowiedzUsuń