Balsam palmowy do dłoni BingoSpa


Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moją recenzję


Balsamu palmowego do dłoni z zieloną herbatą

BINGOSPA


Cena: 10 zł /100 ml

(4/5)

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa
 Bardzo dziękuję za dani mi szansy wypróbowania kosmetyków tej firmy, ponieważ nigdzy wcześniej nie miałam okazji z nich korzystać

Jestem bardzo zadowolona z balsamu do dłoni 
Balsam po pierwsze ślicznie pachnie - ma taki inny przyciągający zapach mi osobiście bardzo się podoba 

Balsam ma dość rzadką konsystencję, przez co bardzo dobrze wsiąka się w dłonie
Nie pozostawia wrażenia tłustości na rękach
Wystarczy naprawdę niewielka ilość kosmetyku na całe dłonie . 
Opakowanie jest dość wygodne mieści się do każdej kosmetyczki i torebki 



Za minus uważam to, ze kosmetyk jak na moje oko i testy nie regeneruje skóry dłoni po dość krótkim czasie dłonie znów wyglądają na suche moim osobistym zdaniem w zimę nie zapewnia on zbyt wielkiej ochrony przed mrozami



Mimo wszystko uważam, że chociażby ze względu na piękny zapach warto go mieć w swojej kosmetyczce. Cena nie jest zbyt wysoka a kosmetyk jest bardzo wydajny.
Dla mnie jego zapach kojarzy się z wakacjami może dlatego używam go dość często aby pomyśleć o tych palmach o morzu i wypoczynku

3 komentarze :