Enchanteur Balsamy i talki


Chciałabym Wam pokazać moją miłość
Balsamy, talki, perfumy Enchanteur

dostępność:  w sklepie on-line

Nie będę ich oceniała, ponieważ nie wypróbowałam ich na tyle, aby móc wystawić ocenę temu produktowi. Zrobię to, gdy dojdą do mnie zamówione już pełnowartościowe produkty i wypróbuje je przez dłuższy czas
















Nie wiem, czy któreś z Was miały okazje kiedyś wąchać tych cudeniek. Główną zaleta kosmetyków tej firmy jest zapach. Każdy produkt pachnie rewelacyjnie.  Od pierwszej chwili, gdy otwarłam jedno z tych magicznych różowych pudełeczek zakochałam się po uszy. Nie mogłam przestać wąchać swoich nadgarstków na których testowałam produkt. Zapachy są różne, ale rzeczywiście przypisane nazwy dokładnie odzwierciedlają zapach kosmetyku.


















Do tego kosmetyki sprzedawane są w przepięknych opakowaniach. Bardzo kobiecych i bardzo eleganckich. Idealne na prezent. 
Bardzo podobają mi się również buteleczki perfum. Wszystko jest bardzo kobiece.
Kosmetyki są bardzo wydajne przez swój zapach. Wystarczy odrobina, aby zapach unosił się dookoła. Utrzymuje się bardzo długo.


Moje serce podbiły głównie balsamy i perfumy.
Warto mieć w swojej domowej kosmetyczce chociażby jedno takie cudeńko.
Wystarczy odrobina, aby na twarzy pojawił się piękny uśmiech.
W końcu każda z Nas chce się czuć dobrze ze sobą.
A uwierzcie  mi, że z takim zapachem nie przejdziemy koło nikogo obojętnie :)





Jak zauważyłyście zagościł dzisiaj na moim blogu nowy wygląd. Będzie on jeszcze bardziej udoskonalany, wszystko po to, abyście chętnie tutaj wracały i czytały moje recenzje.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz