Body butter Delia - wącham i wącham

Długo czekałam z ta recenzją po to , aby być w 100 % pewna, że przekaże Wam wszystko to co chcę 
Dzisiaj o jednym z moich TOP 10

MASŁO DO CIAŁA 

cena: ok. 12 zł / 200 ml
dostępność: kupiłam w małym sklepiku z kosmetykami nie widziałam go niestety w drogeriach
dostępny w wielu wariantach zapachowych (informacja ze strony producenta)


Kosmetyk kupiłam całkowicie przypadkiem w jakimś małym lokalnym sklepiku nie był drogi a przy tym jest wydajny bardziej niż niektóre balsamy do ciała
To co mnie urzekło w masełku to konsystencja i zapach
Jeżeli któraś z Was miała możliwość go używać to dokładnie wie o czym mówię

 Masło ma konsystencję lekkiego 'napowietrzonego musu'
 Świetnie się rozprowadza po ciele, a przy tym obłędnie pachnie 
Doskonale nawilża skórę - cóż więcej chcieć ?


 Na początku nie byłam zbyt przekonana do ryżowego zapachu nie mogłam sobie wyobrazić tego zapachu, bo ryz dla mnie za bardzo nie pachnie
Okazało się jednak, że masełko pachnie wyśmienicie - mogłabym wąchać i wąchać
Zapach długo utrzymuje się na ciele jeżeli nałożymy masło rano to na koniec dnia nadal go czuć
Za to wielki plus dla kosmetyku 

Kolejnym wielkim plusem jest konsystencja jest ona bardzo lekka kosmetyk wyjmuje się dobrze z pudełka mimo, że trzeba nabiera go palcami
Jest bardzo wydajny starcza na długo wystarczy odrobina do pielęgnacji
Jestem z niego bardzo zadowolona

 Świetnie nawilża i pozostawia skórę delikatną i miękką - nie pozostawia tłustości i szybko się wchłania



Jeżeli któraś z Was trafi na niego to serdecznie polecam, aby wypróbować, za taką ceną na prawdę warto



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz