Potrójny cień do powiek F&F

W wybranych sklepach Tesco można kupić kosmetyki do makijażu firmy F&F
Kiedyś natrafiłam na promocje, w  której wszystkie kosmetyki były przecenione 50%
Za cień zapłaciłam ok. 12 zł 
Spodobały mi się kolory ponieważ lubie brąz pasujący do moich ciemnych włosów 
Jednak cienie okazały się niewypałem 



Strasznie krótko utrzymują się na powiece bez względu na to czy nakładane na sucho na mokro na bazę czy bez bazy po około godzinie nie widać kompletnie jakichkolwiek cieni 
 


Następnie aby uzyskać jakikolwiek kolor  trzeba ich nałożyć tonę 
bo po nakładaniu tak jak normalne cienie nie widać żadnej różnicy w kolorach
Poniżej pokazuje Wam jak się prezentują na ręce
Aby uzyskać taki efekt musiałam ich nałożyć bardzo dużo a po zwykłym przeciągnięciu palcem na ręce nie został żaden ślad że było cokolwiek nakładane 



Raczej nie skuszę sie do ponownego zakupu cieni z tej firmy. Nie wiem jaką trwałość mają inne kosmetyki tej firmy jednak cienie nie zachęciły mnie do dalszego eksperymentowania

6 komentarzy :

  1. o jaka lipna pigmentacja, nie kupię na pewno

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy to tylko te cienie czy wszystko F&F

    OdpowiedzUsuń
  3. w opakowaniu ładnie wyglądają :) ale tylko w opakowaniu, skoro taki efekt słaby

    OdpowiedzUsuń
  4. W opakowaniu bardzo ładnie wyglądają , kolory są prześliczne ale skoro trzeba ich nałożyć tonę aby uzyskać jakiś kolor to są do niczego

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, w opakowaniu kolory świetne tylko szkoda że pigmentacja tak słaba.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedys tez natrafilam na te kosmetyki stalam chyba tam z 15 minut i zastanawialam sie czy brac czy lepiej wydac to na co innego:) nie ktore rzeczy fajnie wygladaly nawet patrzylam na te cienie co ty ale jakos zostawilam je, jedyne co to zaluje ze pomadki jeden nie wzielam bo kolorek byl super

    OdpowiedzUsuń