Bezpłatne próbki perfum Yodeyma


Drogie czytelniczki

Wiem, że będzie mi trudno wrócić do Waszych łask, ponieważ dawno mnie tutaj nie było
Spowodowane było to trochę brakiem czasu trochę brakiem zdrowia
Postaram się nadrobić zaległości :-)

Dzisiaj miała być recenzja książki i filmu, ale to przełożę na następny wpis
Chciałabym Wam przekazać link do bezpłatnej próbki perfum (15 ml)



Próbkę zamówiłam przed świętami i co prawda nie wierzyłam, że do mnie dotrze jednak dzisiaj zostałam mile zaskoczona, kiedy listonosz dostarczył mi list

Próbkę zamówić można pod tym linkiem
Próbka znajduje się w ładnym zgrabnym flakoniku

Ja zdecydowałam się na odpowiednik perfum Chloé występujące pod nazwą Seducción
Zamówić można zarówno próbki damskich jak i męskich perfum
Ja osobiście uwielbiam ten zapach i porównując na pierwszy zapach nie ma różnicy między tymi perfumami a zapachem w oryginalnym flakoniku



Znaleźć można odpowiedniki wielu popularnych zapachów
Myślę, że każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie
Podane zapachy występują także w flakonikach 100 ml w cenie 94,20 wraz z dostawą więc są tańsze od oryginalnych perfum. Jak porównam trwałość perfum to na pewno Wam napisze czy jest różnica i jeżeli tak to jaka
Polecam Wam serdecznie myślę, że warto wypróbować

PODPIS

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Super :) daj znać jak dostaniesz próbkę i pochwal się jaki zapach wybrałaś

      Usuń